K-actusmoderní systém pro daňové, účetní, právní a auditorské kanceláře

Vyzkoušet K-actus Online!

Reference systému K-actus

K-actus má za sebou 10 let vývoje (první verze nasazena u klienta v roce 2006), je neustále zdokonalován a vyvíjen a je v praxi prověřený desítkami společností působících především v oblastech daňového poradenství, účetnictví, mezd, auditu a právních služeb. Připojte se i vy a získejte spolehlivý nástroj pro efektivnější provoz vaší kanceláře.


Reference:

Kodap s.r.o.

Společnost Kodap s.r.o. používá K-actus již od roku 2006.

"K-actus nás posunul hodně dopředu. Zavedl do evidence naší práce a úkolů přirozený systém a poskytuje nám dokonalý přehled o tom co jsme pro klienty udělali a jakou zásluhu na tom mají jednotliví spolupracovníci. Administrativní procesy se zpřesnily a podstatně urychlily a přitom jsme získali cenné nové manažerské informace."

Vlastimil Sojka
Kodap s.r.o.
Liberec


Kodap s.r.o.

Společnost Tax Consulting Brno, spol. s r.o. využívá K-actus od roku 2010.

"Od prvopočátku fungování účetní a daňové kanceláře jsme řešili otázku jak sledovat výkony na zakázkách. Z naší zkušenosti je sledování výkonů základní nutnost pro správné fungování i pro rozhodování poradenské společnosti. V podobě systému K-actus jsme dostali do ruky solidní nástroj prostřednictvím kterého máme vždy vše vyúčtováno. Našim zákazníkům jsme schopni nejen vše správně vyúčtovat ale i zdokladovat účelně vynaložený čas na zakázce. Kaktus je naším každodenním společníkem, který nám napomáhá při organizaci kanceláře."

Ing. Roman Kytlica
Tax Consulting Brno, spol.s.r.o.
Brno

Při startu systému ve společnosti Tax Consulting Brno, spol.s.r.o.  jsme zajistili import historických dat do K-actusu z konkurenčního řešení evidence výkonů pro daňové kanceláře, které bylo používáno do té doby. Díky tomuto kroku byla zachována historie, ale i kontinuita dat, zároveň bylo v podobě K-actusu zvoleno řešení, které do dnešní doby spolehlivě řeší jak evidenci výkonů (včetně vedení timesheet), tak schvalování fakturací a další úlohy dle potřeb této společnosti.



Sdílet tuto stránku